träning & Länna

har varit på träning i tre timmar och när jag kom hem och hade duchat och ätit så åkte vi till Länna och köpte lite grejs... Jag köpte två par supersnygga skor på skopunkten och garn till en mössa jag ska virka. Sen köpte mamma hårband till oss och lite annat billigt grejs på rusta b.la. en spikmatta för 99kr. När vi kom hem fikade vi winebröd som vi köpt och dessutom chips till i kväll 300gr för 10 kr, nu ska jag inte göra reklam och så men idag har vi fyndat ganska mycket!! Just nu håller jag och Olivia på att måla muggar, min håller på att torka lite för jag ska rite saker på bakrunden.

lite bilder...








PUSS & KRAM EMII <333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!