22/5-10

Imorgon åker jag till Rhodos, Jippi! Har fullspekat shema i dag, ska ducha, packa, stada natashas bur m.m Ska även hem till jullan. Min väska kommer i allafall vara fullprppad och jag kommer bara att andvända helften av dem saker jag packar med, men vad ska jag göra? Jag vill så klart ha med mina favvo plagg, mamma vill att jag ska ha med klänningar som vi köpte till resan innan jag kom på att jag t.ex. har flera miljoner sommarklänningar, mormor har köpte en klänning som inte är så sommrig men jag vill inte såra henne genom att inte ta med den, jaja det får bli som det blir. Vi har ialla fall 6 pooler på hotellet så badkläderna kommer nog till nytta.

Ska äta frukost nu

PUSS OCH KRAM EMII

Sunwing Resort Kallithea


Kommentarer
julia

ÅÅÅH! vill åka med i din väska!! XD

Vi ses i eftermiddah gmn, puss :)

2010-05-22 10:10:01
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
julia

Okej, jag länkar dej :) och jag kan fixa så att du länkar mig ngn dag :)<3

2010-06-03 19:03:38
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!