slappdag nu igen :)

Älskar verkligen lov, då kan man slappa hur mycket som helst :D, fast igentligen börjar lovet på måndag...

Aja har varit ute nästan hela dagen i det soliga vädret. Passat på att få lite brunare mage men inga resultat än :( Låg faktiskt en timme i solen och bara läste, sen fick jag nackspärr :( Men nu är det över och vi kom nyss hem från min kusins inflyttningsfest. Där bjöd de på mat i mängder så nu får jag inte i mig något mer idag eller i morgon känns det som.

Ska fortsätta läsa min bok som jag började med idag. Den är sjuktspännande och jag kan knappt slita mig från den... Synd bara att jag redan läst halva :(

Imorgon blire packning eftersom jag ska till Farmor under lovet och sen på lördag ska jag till mormor :) så vi åker runt och firar påsk många gånger om :) Blir nog lite dålig uppdatering då men ska ta massor av foton som kompensation och ska kanske fråga pappa om jag får ta med hans dator... (Men antar att svaret blir nej :(  )

Kram på er (hoppas ni orkar läsa allt ... :P )



åt pannkakor ute i vårsolen med färskablåbär och grädde, mums ! :D



blir sjukt fin färg om man blandar blåbär och grädde :)



Jag i solen



Solen :D

Kommentarer
Julia Carnehagen

Alltså, dom ska inte vara helt gråa men lite slitna och smutsiga är snyggast! :)

2011-04-17 09:08:49
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!