Pluggar :(

håller på att dö !! sitter och skriver en engelsk jämförelse om det brittiska och det svenska skolsystemet, kul va!?

Aja ska snart käka nybakta semlor nu så det blir en liten paus. Har tränat som vanligt och har världens träningsvärk i axlarna. Ska ladda in lite bilder sen när jag pluggat klart...

Btw är det bokprov på "Skriet från vildmarken" imorgon och har bara läst 57 av 100 sidor... så antar att jag är ganska körd... Aja vi får se hur mycket jag kommer faila, kommer iaf komma ihåg det mesta jag läst eftersom jag läser det idag...

Bloggar som sagt senare puss!! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!