krisläge :p

igår fungera inte internet, tv:n och telefonen. någon sak har typ pajat men nu har vi fixat mobilt nätverk så man åtminstonde kan vara inne på datorn puh! Åker ju iväg imorgon eller på söndag mot skara (får se hur vädret blir...) så de hann inte laga det innan vi åker så då får man 14 dagar gratis :) låter bra, sen snor jag med mig kortet och sätter i mobilen så har jag fri surf på mobilen smart va? :P haha får se om det finns någon täckning sen vid fredlarna. jaja men ska snart kolla på film tror jag lägger in bilder snart :) kramisar <3



himmlen igår :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!