bilder från i måndags

Var jag, Alva och Emma i Skanstull och körde Minigolf :) Det var riktigt kul:) Jag kom 1:a, Alva 2:a och Emma 3:a.



Här kommer lite bilder på de spelande cheyorna:)





yes!! jag får i bollen  tror det var på 6 eller 8:de slaget :P



Emma hoppar





Sen när vi hade spelat klart(vi spelade typ i 2 timmar) gick vi till Muffins Fabriken :)



Det fanns så mycket muffinsar att det var svårt att bestäma sig:D



Alva tog en choklad muffin med dumle kola inuti, min var med äpple och kanel och Emma tog en lyx choklad :)Välldigt gott ;) även fast Alva och Emmas var lite för mkt choklad, vi blev väldigt törstiga efteråt...



jag grävde ur alla äpplen som låg i min muffin... förklarar det nästan fyrkantiga hålet... Efter vi ätit gick vi in på Ringen

text och bilder från Alvas blogg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!