Dröm

Jag och typ hela skolan var vid IP och sen kunne man göra en utmaning på en scen. De som inte gjorde utmaning kunde sitta på en läktare och kolla... Aja jag våga typ inte gå upp och göra en utmaning men när det typ var slut ställde jag mig iaf i kön. Då skulle man slå ner varandra från en pinne med kuddar, ca 3 meter upp i luften. När det nästan var min tur och jag skulle kliva upp på pinnen så slår någon ner ställningen (som jag står på) och jag typ faller hundra meter... Men det är ingen som bryr sig jag börjar typ grina men ingen kan se mig :'( .

Skit läskig ska jag bara säga höll på att dö, sen vaknade jag typ 8 men somna om... Det är nog iaf anledningen  till att jag är så trött idag

kramisar <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!