min dag i detalj typ :P

sorry för dålig uppdatering men som i inlägget tidigare har jag inte orkat göra något på hela dagen och då har jag också dålig inspiration till roliga blogg inlägg...
  • Jag tittade typ på tv i 2 timmar
  • gick ner satt vid datorn en timme
  • käka lunch
  • satt på tv:n igen i två timmar
lite roligare saker som hände kl 16
  • åkte till farsta och mötte mamma
  • åkte till skärholmen
  • letade i typ 20 min efter cykelaffären
  • köpte en cykel
  • var på Isas fotbollsavslutning, hade picknik och spelade i föräldralaget mot BK BK:s 00
  • köte glass
haha, nu vet ni exakt vad jag gjort hela dagen :P Imorgon ska jag och Julia in till stan och kolla lite :) och på freda blire nog pirates of caribean maraton och thaimat :D , jag har äntligen hittat min kamera!!! underst i soffan med ett lager ton kläder över... Just nu ligger alla kläderna på golvet ist...



outfit today (även fast jag gick runt i pyjamas till klockan 4...)

kramisar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!