Skavsår :(

tog ett par högklackade skor idag på stan... Inte världens smartaste man kan göra precis. Var först i Sickla och köpte ett par svarta skolavslutningsskor. Sen när jag kom hem åkte jag till Stan där jag mötte Frida och Julia :) . Var inte inne i någon affär men gick omkring väldigt mycket, först för att hitta Julia och Frida och sen skulle de köpa lunch så vi gick fram och tillbaka ganska mkt. Sen satt vi iaf vid vattnet och sola :) 

Japp nu är jag som sagt hemma och ska nog sova, är super trött och måste orka gå upp imorgon också... Får se hur det blir kramisar <3



mina stackars fötter ...



var massor av folk som ville fira nationaldagen på stan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!