Tänkt på en sak...

har ni tänkt på att när man var lite kunde man i stortsett göra och säga vadsomhelst utan att tycka det var pinsamt!

några exempel på saker jag gjorde som liten, som jag skulle skämts ganska mkt över idag:
  • jag frågade mamma på tunnelbanan varför tanten framför mig hade en så stor och krokig näsa
  • Sa till ett par som stog och rökte "Man dör fortare om man röker!"
  • skrek över en hel badstrand "Mamma! min bikini har gått av"
finns många fler saker jag gjort som är otroligt pinsamma men vissa är mer personliga och de flesta andra liknar varandra...

men det konstiga är att hur kunde jag göra det!!? eller varför tycker jag att det är pinsamt nu men inte då? det är frågor jag aldrig kommer fatta.



år 2002, var fem...

Kommentarer
Julia'

vänta, vem fan pratar du om? min kompis emelie hon blir typ asfin på alla bilder, vad heter du? :)

2011-06-14 18:34:50
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!