idag har man hunnit mkt

känns som jag hunnit massor av saker idag och nu är kl bara sju så jag ska ner och grilla lite :) ...



var först på hellas och sola och käka glass :)



i sushi affären :) , finns massor av söta halsband och andra smycken.



sen åt vi sushi (eller jag åt yakitori, stavning ?? :S )

åkte till farsta ett tag också, blev inte klänningen jag prövade i torsdags utan två par shorts ist :)



ett par av shortsen jag köpte på hm för 149:- , snygga att både stoppa in tröjan i och att ha en topp över :)



också från hm 99:- :)

köpte en bok också som jag hoppas hinna läsa ut innan sommaren är slut :P , nää men det är fortsättningen på en bok som är superbra (kommer ut på Bio i April, så då måste jag se den! Hungerspelen heter första boken iaf) så jag kommer läsa ut den om kanske 3 veckor... :P beror såklart på vädret

kramisar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!