kameran tillbaka idag! :D

har verkligen saknat min kamera! Glömde den hos Stina i torsdags så nu ska jag fota massor :) . Eftersom jag inte hade den igår så tog jag bilder med mobilen men hur fan får man in dem på datorn??? kollat i alla mappar och prövat alla 8 programmen! Får upp låtar och två bilder (de bilder andra skickat till mig). Är så jäkla trött eftersom bilder från något till datorn och sedan ut på bloggen vill inte fungera på ett eller annat sätt ! :(  Tog faktiskt ganska bra bilder med mobilen, klättrade upp 10 meter i ett träd och fotade, får väl göra om det idag fast nu är det inte lika fint väder...

Den kommer iaf tillbaka idag som tur är :D !

puss och kram <3



kameran! Miss U !! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!