Varit på gymmet- blev ett lååångt inlägg, hoppas ni orkar läsa hela ;)

varit och tränat med mamma på gymet i högdalen :) Först fick vi typ inte komma in eftersom mamma var så klantig och sa att jag var 14 och detta var min födelsedags present... Aja man var tvungen att vara 16 med målsman eller 18 utan. Annars var man tvungen att gå en kurs om man var mindre eller något, as knäppt.

men vi kom in ändå :) var där inne i mer än 2 timmar , ganska stort faktiskt, sen gick vi ut och simma. Hade önskat mig en spa dag igentligen men det var jag tydligen för liten för... så mamma hade tagit med ansikts mask, hår inpackning och någon skrubb som lukta jordgubbar :) så vi hade vårt egna spa. även fast folk satt och stirra på oss i bastun när vi var helt svarta i ansiktet :D .

Efter det gick vi på resturang :) kommer antagligen ha as mycket träningsvärk imorgon! Men då ska man upp halv åtta på morgonen och träna ännu mer jippie. Nä men gillar faktiskt att träna på lördagar, de är roligaste dagen även fast man är lite trött på morgonen.

Jag hoppas ni orkar läsa detta ;) nu ska jag iaf kolla på "101 sätt att åka ur en gameshow"

puss på er <3

http://ebbbiiss.blogg.se/images/2010/converse-all-star-hi-top-blue-white_80213167.jpg

vill så gärna ha ett par turkosa converse skor !! <3 love them! <333

Kommentarer
Ena

Snygga skor jagg her sånna !!!!!!!!!!!!!

och inta du...;P

>:)

2012-04-22 15:46:28
URL: http://enabruic.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!