Idrott när man håller på att somna stående = BLÄ!!!!!

Är sjukt trött, känns som jag knappt kommer kunna ta mig till skolan, men man måste juh... Måste redovisa franska också men är inte riktigt klar, skulle ha tränat mer i helgen men kom på det igår vid halv tio då är man lite körd. Aja vi får se hur det går nu måste jag gå och möta Stina så jag inte kommer försent (som jag brukar ) kramisar <3



linne jag köpte igår på HM, ännu ett blått :P kosta 69:- :) (blir ingen bild på mitt ansikte för då skulle ni aldrig våga gå in på min blogg mer :P  )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!