1 månad kvar!

är precis 30 dagar kvar idag tills Julafton :). Nu saknas bara snön!! Känns lite konstigt att den inte kommit än. För precis 1 år sedan så bakade vi lussebullar så det kanske vi ska göra i helgen :). Kanske ska göra lite pepparkakor också :). Fick en idag av Felicia och Chanti som hade gjort ett pepparkaks hus till sitt SO-uppdrag som de sedan rev :). Ska snart åka hem till mamma nu, är hos pappa. När jag kommer dit ska jag plugga ännu mer för jag måste hinna redovisa två steg imorgon. Slutar kl 12 så blir nog tight... Och stegen är inte ens klara så får se om jag hinner!! Puss



hemsk bild som är exakt 1år gamal. Har ingen aning om var den där tröjan är nu :P haha alla mina kläder försvinner känns det som men de ligger väl längst ner i lådorna...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!