Breaking Dawn part 1!

I was there! haha. Gick med Bella och hennes kompis Astri :). Ganska coolt att vara en av de första som ser filmen :) Vet flera som också skulle gå idag men nu på kvällen...

Men för dig som har sett övriga Twilight filmer så är de klart att du ska se denna också! Har läst alla böcker också så kändes som jag redan hade sett filmen :P haha.. Men tyckte den sluta dåligt!! slutade mitt i (när hon spärrar upp ögonen :( mer säger jag inte ) Tyckte den borde varit längre! 2 timmar är aldeles förlite! kändes som man bara satt där i max 1 timme men så var den slut :( Läääängtar till del 2 som tyvärr inte kommer ut föräns nästa år då.

helt upp till mina förväntningar var den iaf så får 9,5/10 :D ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!