Helt slut

kom nyss hem från träningen och orkar ia stortsätt inte göra nåtnting! Måste packa men det kan vi skjuta på, är precis så att jag orkar hoppa in i duchen nu men ducha bör man annars dör man (typ om man får massa bakterier på sig :P och dessutom är det äckligt) Japp kommer med stor sannorlikhet somna i bilen! Blir lite dålig uppdatering nu fram tills på söndag då jag kommer hem men ska försöka blogga från mobilen någon dag! Promise U. Kanske kommer ett inlägg till innan vi sticker ;) puss på er



suddig bild men hittade ett gamalt foto av mig och Julia från när jag fyllde år någon gång (4år kanske) och så ser man Nathalie i bakrunden ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!