Hungrig!

Är sjukt hungrig. Lit konstigt med tanke på att det var tacos idag i skolan och man fick äta hur många chips man ville! Har inget gott hemma, bara kakor men äter man en kaka kommer dom vara slut efter tio minuter. Tänker därför baka något som är gott lagom kompliserat och tar ganska lång tid. (för då dröjer det längre innan jag kan äta det :P) Skulle jag göra något snabbt så skulle de bli chokladbollar och dom skulle ta slut så fort de är klara. Men hinner pappa hem innan jag ätit upp morotskakan så lär det finnas kvar :P. Ifs orkar jag nog inte en hel panna med morotskaka själv, så skulle få ganska ont i magen... Ska bara kolla om vi har några morötter hemma! Puss♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!