Irunner!

Idag har jag vart med Julia. Vi snackade en del och pratade om en grej vi kanske ska göra men är hemligt för tillfället ;). Sen Fixade vi fattiga riddare till lunch, hade faktiskt aldrig ätit de innan men var as gott (typ pannkakor :P) Fast man blev väldigt mätt! Sen tröck vi på spiderman som vi typ bara hann se halva av för att jag var tvungen att rusa iväg till träningen. Sorry! Men kanske ska se klart den imorgon, nu orkar jag inte är aldeles för trött ska lägga mig i sängen och spela Irunner som jag är en aning gnutta pyttelite beroende av just nu! :P , men bara lite.

Imorgon så ska jag och Olivia käka lunch med pappa på stan och sen har jag träning vid tre. Fler planer än så har jag inte... Eller juste ska åka till Farmor och Farfar imorgon också så där försvann 4 timmar till av min dag till att sitta i en bil ... Kommer antagligen klara ut Irunner då ! :P nää nu måste jag spela puss på er


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!