Sömntuta

Gud vad skönt med studiedag! Har verkligen sovit ut idag och vakna 11, var skitlänge sen jag gjorde det... Så nu är man pigg och utvilad för att sätta sig och plugga. Fast kanske inte så peppad ändå... Måste iaf läsa ut min engelska bok har ca 40-50 sidor kvar. Sen göra några matte tal eftersom jag failade på provet, hade förfå VG-frågor som var rätt för att kunna få MVG :P. Och så måste jag renskriva Svenskan och kanske plugga franska glosor... Låter som om jag inte kommer hinna allt... Men kanske får jobba längre än till två eftersom jag sov så länge. Måste nog börja nu men skriver mer sen ;) puss! ♥



Ska kanske förbi och träffa Vanilla också :) ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!