Vart tog Lördagen vägen? (lång inlägg :P)

känns som om hela den här lördagen bara försvann!Även fast klockan bara är 5 i 4 så är det typ slut på dagen. Är ju asmörkt redan nu och känns som klockan är 6 ist... Åkte iaf först och hämtade Newbody saker som vi har sållt och sen skickat efter med gympan. Sålde 24 paket så hade en ganska tung och stor låda, även fast jag var långt ifrån några som sållt för över 85 paket i gruppen! Så nu har vi tjänat in drygt 30000 till kassan. Har som mål att åka till Italien nästa sommar! Längtar! Sen åkte vi till stan och kolla lite. Jag köpte inget men pappa ska till indien på tisdag så han köpte en plånbok och en väska som han ska ha med sig. Tussie fick en pingisboll och en fjäder boll i ett gummiband som hon sitter och slår på nu. Man skulle sätta upp den i dörren så slapp man själv stå och dingla med bollen framför henne, haha praktiskt. Nu har vi ätit morotskakan jag gjorde igår, blev super god fast det översta fastnade lite i locket men var ju inte jag som la den i en låda... (lång inlägg :P)





en lite bortskämd kisse! Och en slarver eftersom hon tappar bort sina leksaker hela tiden!





Mysfika :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!