was/been/where at Julias place

kom nyss hem från Julia, var där efter skolan och såg på film (typ en 5 del av en dåra :P) och käka mellis. Men nu är jag hemma och ska äta lasagne innan träningen. Dålig update idag :( men blir så på måndagar när jag har sen träning. Orkar inte blogga när jag kommer hem :P . Brukar vara helt slut! Känner att den här träningen/kvällen kommer bli lååååång. Fundera först på att stanna hos Julia och se på film och sen hem och sova. Men mamma övertala mig att gå. Har tävling snart även om jag inte kommer tävla på matta och hopp (som vi tränar idag).

Hoppas ni haft en bra dag! (själv har jag inte gjort så mkt idag :P är ju första skoldagen så då orkar man inte!)
puss!



hämnas lite...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!