Girl in the mirror



same same but different...
Ibland känns det som om jag skulle vilja ändra lite på mig själv. Känner att jag är lite tråkig ibland och dessutom är jag jätte feg, ibland blyg och har dåligt självförtroende... Men har väl inte gått så bra, är svårt att vara någon annan än sig själv. Är också olika personer i skolan, på gympan och ensam med kompisar. Men tror att jag känner mig olika självsäker med olika personer... Bara lite funderingar ;) maby I'm the girl in the mirror! ♥ Ska ställa mig och göra lite chokladbollar och lyssna på musik :). Puss

Har du något tips som gör att man blir mer självsäker? Mindre feg eller blyg? Komentera gärna!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!