Halsduk !

Blivit sjukt kallt på morgonen när man ska gå till skola/jobb. Har faktiskt bara på mig en tjocktröja och en mörk jeansjacka så då blir det ju ännu kallare men känns inte som jag vill ta fram vinterjackorna än. Måste åtminstonde bli November först och kanske komma lite snö! Måste fixa en halsduk iaf annrs lär jag väl frysa ihjäl. Började sticka en för att jag är så snål och inte orkar köpa en... Men blev klar med 1/4 sen tröttna jag :P får se om jag orkar fortsätta på den sen!! Nej nu måste jag skynda mig till skolan Ha en bra fredag!!♥ (kanske ska åka och kolla på kattungar idag... Vi får se ;) )





kör på svarta jeans, mörk blått linne och en grå kofta idag :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!