Last Saturday night

Vi hyrde en film igår tillslut, alltid lika svårt att välja när man är 4... Men blev tillslut "I am number 4" Som jag såg i Falun med några kompisar, men ingen annan hade sätt den så var svårt att ena dom att den faktiskt var riktigt bra! De tyckte den var läskig fast själv tyckte jag den nästan var bättre nu andra gången :) hoppas iaf på en fortsättning!! Bjuder er på lite ego pics på Olivia och Isa från igår, de snodde min mobiloch fota lite utan att jag märkte det...









haha



och för alla er som inte sätt den sjukt bra film som är spännande och lagomläskig :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!