Maby it will be a great updatate today ;)

kurs dag i skolan idag. Börjar med en ny kurs i både SO o NO, svarat på massa frågor om fysik idag. Har haft musik också, känns som den här dagen gick riktigtfort även fast jag stannade till tre utan att jag hade PH, typ lärarsamtal hur man ligger till... (skulle ha haft men blir på torsdag ist) . Måste plugga lite svenska och kanske matte. Satsar på att redovisa matten imorgon. (skriver detta för att jag själv ska ha koll på vad jag måste göra :P) .

Nog om skolan. Gick iaf hem till pappa efteråt och fika lite :). Har beställt ett mobilskal till min mobil så den ska slippa få så mkt repor :P . Har mycket att skriva but I need pictures så ska åka till mamma där bilderna är sen så kanske det blir mega updatering på den här bloggen ;) ♥ puss


skalet jag beställde :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!