Music

sitter här och försöker spela lite på min gitarr eftersom vi har musik imorgon, sista passet så antar att vi har "prov" då på låten. Kör Ebba Gröns Die mauer, hade aldrig hört den förut så var en liten utmaning att sjunga med då... Men nu sitter texten iaf, även fast det är sjukt svårt att sjunga rätt takt när man kör basakord på en gitarr :P. Kör typ "långkallsång" ( tre slag) samtidigt som man sjunger i vanlig fyrtakt. Sjukt svårt, enligt mig. Föredrar nog att lyssna på musik ist för att själv spela.

Ska plugga lite franska också, om jag orkar sen är det Hawaii idag :D ♥ Tränar vidare här pusspuss

VAD TYCKER NI OM DEN NYA DESIGNEN?
blev faktiskt rätt nöjd med den, passar bra nu på hösten.





hade lite tråkigt när jag stog och vänta på tunnelbanan innan träningen så fotade en del bilder på perongen :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!