Ont i fötterna :(

Har verkligen asont i mina fötter, även fast det inte är någon klack på mina converse :P. Gick från t-centralen till skeppsholmen (tror jag det heter) och tillbaka igen plus en del affärer på vägen. Var på morderna muséet och kolla på en fotoutställning och monet tavlor trodde att det skolle vara roligare foton på utställningen så jag skulle få lite egen fotoinspiration men var mest svartvita bilder på ansikten...

Jaja sen gick vi och fika på coffehouse by george, slutade med att alla valde något med choklad... Sen så delade vi upp allt på tre så är ganska, =jätte, mätt just nu! Garanterar att jag inte orkar något godis ikväll, kanske ska tjata till mig en ben and Jerry ist :).  Köpte bara en halsduk men har en del fina foton som jag ska lägga in snart ;) Sen när dom är inne så ska mina fötter sova! puss

sjukt sugen!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!