plugg

ska sätta mig och skriva rent min franska text på datorn. kulkul. Sen måste jag plugga franska glosor och göra klart mitt matte steg... Så drunknar i läxor ikväll men jag får skylla mig själv att jag inte gjort mer i veckan! så har inte särkilt mycket tid till bloggen :(. Men skriver när jag känner mig någolunda klar ;) puss♥



bild på skolans tak :P



Stephanie♥



sjukt glad över mitt mobilskal :) gick ju asfort! beställde i tisdags och fick idag :).



Julias fina ben, hon går runt med en stor ställning över knäet, stackarn. Det vita är någon bedövningsgrej med is i ;).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!