Sista dagen! ♥

Vart en sjukt bra dag idag ! :) Skolan fyllde 10 år så det var maskerad med halloween-tema. Skit många som var utklädda, trodde jag faktiskt inte! Vår franska/Svenska lärare var värst blev asrädd när jag såg henne!

Nere vid skåpen var det skitmörkt och det enda som lös i cafeterian var en blixtlampa, en pumpa och lite ljus... Fick plocka fram mobilen för att se något överhuvud taget, har kodlås också så då blir det extra svårt att låsa upp skåpet! Var spindelnät i taken också och vi fick någon extra "lyxig"-skolmat, Kyckling med potatisgratäng och beanaissås (som enligt mig inte var så god...) Sen hade de färgat mjölken grön och rosa och fanns päron och äppelcider ^^ .+ typ chokladmousse. Blev skitmätt även fast jag bara drack cider och åt upp moussen :P. Slutade 1 också skönt sista dagen innan lovet!!

Efter så åkte jag och Stina in till stan och kolla lite. Hon provade jackan som hon klickat hem för att se om hon valt rätt storlek... Jag pröva också en jacka som jag kollat på nu ett tag som var på 50% rea nu på också så nu kostar den bara 249:- :) . Gick in på Hollister också har sjukt många fina saker där!

Har fixat en godiskaktus med syrran nu, hon ska gå på fest och då får jag godis om jag hjälper henne :P långt inlägg nu har hänt mycket idag puss



kommer få mardrömmar ju!!





Felicia och Julia♥



Var en gubbe som ramlade på tunnelbanan precis framför oss och han kunde typ inte gå sen... Snackade om att han hade brutit axeln eller något. Blev skiträdd när han typ låg förstenad på marken!

Stina♥ fin i röda läppar!

godiskaktus :) mums


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!