Stolt :)

är sjukt stolt över mig själv. Första jag gjorde när jag käkat frukost var att sätta mig vid datorn och skriva en intervju med Tom Cruise på engelska :). Har skrivit en och en halv sida så har bara lite kvar innan den är klar. Måste lämna in imorgon, kanske inte så smart att göra sista minuten men behöver inte heller bli klar imorgon, var bara ett mål utifall jag skulle hinna ;).

Ska ut en sväng och promenera, orkar verkligen inte vara inne mer idag. Sen kanske det blir bowling om det finns någon ledig bana i gullmarsplan. Ska inviga min nya halsduk på promenaden och dessutom ta med kameran och fota lite. Kanske till och med sticker ut och joggar lite... Vi får se, ska ändå jogga imorgon på träningen så kanske spar lite energi ;) puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!