Tänk vad ett ord kan göra! :D



älskar verkligen programet hawaii-five0 :) vet att jag har skrivt många gånger "nu ska jag kolla på hawaii-five0" och det är för att gillar det så jäkla mycket. Faktiskt en av mina få favortit serier, de andra är wipeout och  solsidan (kanske har missat något...). Blir typ alltid på bra humör när jag hör Hunululu och det blir jag alltid när jag ser hawaii eftersom det står i hörnet vart de är :P. Tror Hunululu är mitt favortit ord :P haha , kan ni gissa vad  jag ska se på nu?! HAWAII-FIVE0!! :D ♥ samtidigt som vi smaskar på nygräddad äppelpaj :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!