trött...



är fortfarande ganska trött från i helgen så ska lägga mig någulunda tidigt idag också! Ska gå upp och läsa min braiga bok jag fick när My fyllde år :) Slänger in en suddig bild på mina naglar som är halvftblåa och hälften blanka med ett glittrigtsträck i mitten :) (tvungen at förklara för det inte synns så bra på bilden :P) puss



har precis börjat läsa men de andra böckerna som författaren är iaf grymma så antar att denna är lika bra :)



brukade läsa asmkt förut! kunde inte sova utan att ha läst minst ett kapitell i en bok. Nu vet jag att det funkar utan och väljer därför att somna direkt. Har alltså inte tid att läsa nu mera :( är faktiskt synd eftersom det finns så många sjuktbra böcker! bl.a. min favvobok hungerspelen :) och förtsättningen revolt (inte lika bra men man är tvungen att läsa den också!! eftersom det är så spännande). Måste verkligen börja läsa mer, men brukar mest bli på loven nu för tiden ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!