Vet inte hur jag vill ha det!!

Har ett ganska stort problem här faktiskt och det gäller mitt rum. Har precis köpt hem silvriga tapeter som snart ska upp på väggen men problemet är vart de ska sitta! Har tänkt att göra om mitt rum lite och slänga ut min blåa fotölj och kanske skaffa en ny gaderob/ byrå... Men vet inte när jag kan fixa en ny gaderob och då kanske jag råkar sätta upp tapeterna där den kommer stå och då synns ju inte tapeten... Krisit läge. Den är dessutom 1,5 decimeter för kort för att jag ska kunna ha den bakom sängen (då ser det lite mysko ut om jag har en tapet som är kortare än sängen!) Någon som vet hur mitt rum ser ut (hos pappa då) som kan hjälpa mig plz!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!