Från löparspåret till soffan

Fick tillslut med mig syrran ut på joggingrundan, men hade nog gått fortare utan henne... Tycker själv att det är mindre jobbigt att springa i lagomtakt och hålla den medans hon tyckte bättre om att springa jätte långsamt och sedan jätte fort. Körde lite styrka och stretch nu när jag kom hem också. Tycker det är jobbigare att bestämma sig att man ska ut och springa än att springa, konstigt.
Nu blir det dusch och sen sitta i soffan med påskäggen och kolla på film :).
Påskäggen ska bara sitta brevid och jag ska inte röra dem. Hmm. Vi får se hur det går. Får väl sätta mig på dem så jag inte kan se dem. :).



arvkivbild, sen i fredags.


Kommentarer
Matilda - FOTO

fin blogg du har! :)

2012-04-12 17:34:39
URL: http://moobyjo.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!