Glee time :)

Hejsan svejsan, har haft en riktigt effektiv dag och hunnit med massa saker. Redovisade 2 steg i skolan, hade idrott, stod i köket och fick glass med kolasås för att vi var så duktiga :) , stannade kvar i en halvtimme och pluggade no. Sen åkte jag på träning. Sista träningen innan tävlingen nu i helgen! Är super nervös även fast jag bara tävlar i fristående... Men riktigt taggad också, kul att få åka ända till Lund för att tävla, tävlingen heter btw rm2 för er som undrar ;).

Känner mig riktigt säker inför fysikprovet imorgon så ska sätta mig och slappa framför tv:n och kolla på glee. Går nog och lägger mig tidigt idag. Har en känsla av att jag inte kommer sova särkilt mycket i helgen :). haha. Kram


fick första sesongen av kompisarna när jag fyllde år och har kommit till avsnitt 5 :) Älskar deras covers!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!