I'm back!

Är tillbaka i lägenheten igen och är grymt mätt. My och Isas mormor bjöd på massa mat och det skulle räckt till trippelt så många... Var ändå tio stycken där med några andra av Annas släktingar. Sen letade vi påskägg och byggde upp deras studsmatta. Blev en del hoppande när den var färdigbyggd, tyvärr så har de inte så stor tomt så studsmattan lutade lite för att den skulle få plats... Okej, onödig information. Åt efterrätt och massa godis plus spelade spel. Nu när vi kom hem har vi barn kört lite styrka, har fått ett program med styrkeövningar man ska köra från gympan. Nu blir det minipizzor och film puss


Kommentarer
Stina

Sv; haha jag har Nikon. Men jag tror att det ser likadant ut;) man jag tror att jag fattar! Tack så mycket :) <33

2012-04-07 20:22:07
URL: http://stinakarlborg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!