Pluggkväll



Fick laga mat själv så då blev det sallad och orientalisk nudelsoppa, lyxit va? ;)

Hejsan svejsan. Varför sitter jag här egentligen? Borde vara på kurs för att bli tränare till minigymnaster... Men fick reda på att kursen slutar 20:45 och var pank och vrålhungrig.
Har en del plugg att göra, oregelbundna verb i engelskan som vi har förhör på imorgon, ska redovisa matte och franska och är inte klar med stegen. Så åter igen varför sitter jag här? när jag borde plugga häcken av mig för att det ska vara värt att jag missade kursen. Uppdatering när franskan är klar ;) puss

Après le devoirs je veux blogge!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!