Kolsvart

Hej hoppas det är bra med alla? Blev ingen bloggning igår då det var strömavbrott i södra Stockholm. Lite läskigt var det när alla lampor bara släcktes men jag och Julia var hemma hos Linnea så jag var inte ensam i allafall. Vi tände massa ljus och satte oss och kolla på Mamma mia på datorn, skitlänge sen jag såg den filmen!
Sen så skulle jag åka buss hem i mörkret inte lika mysigt... Men satte på hög musik i hörlurarna så kändes det inte lika ensamt.
 
Imorgon har jag Historia prov på Kalla kriget. Så ikväll kommer jag i stort sett bara plugga. Kram♥
 
 
 
 
Tre mobil bilder från igår! Kändes mer som februari eftersom solen lyste varmt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!