Marsipan

igår kväll hade vi det hemma hos pappa. Åt lasagne, hämtade in och pyntade granen och gjorde julgodis. Idag åker jag iväg till mormor och morfar så vi kommer inte att vara här förän på annandagen då vi firar jul här.
 
 
Mina små marsipanfigurer. Vet inte hur länge jag satt och försökte få till asken med macrons. Att jag orkade? Allt bara fastnade på fingrarna.Sen blev det 2 mariosvampar, en rullskrisko, en klacksko och ett misslyckat försök till en cupcake...
 
 
och så de chokladdoppade marsipanfigurerna... Har en smögubbe någonstanns där bak, men resten har inte jag gjort :P Men de med choklad är klart godare än de snygga utan choklad!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!