Redo för vinter!

Jackan kostade orginalpris 499kr men sen var det halva priset och sen yttligare 20% rea den här helgen så då blev det bara 200kr. Bra pris, synd att den inte går att använda föräns det blir vår...
 
 
Nej, ingen peruk utan en mössa! haha fast det ser faktiskt ut som det. Blir mysigt att ha på sig i vinterkylan, är annars väldigt dålig på att använda mössor. 300kr (240kr med rabatt) på Stadium.
 
 
Min nya skidjacka/vinterjacka! Vit som jag ville ha, går halvt över rumpan men inte för lång, snygga detaljer och fluffig. Precis vad jag letade efter! Kommer bli supersnyggt tillsammans med mina rosa täckbyxor :D.
 
 
Idre för snart 2 år sen♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!