Sover bort denna dag

Vaknade 7 bara för att ringa mamma och säga att jag stannar hemma idag. Kände mig sjuk redan igår men då hade vi prov så då släpade jag mig till skolan ändå. Sen så gick jag och la mig igen för att sova till halv tolv, blev samanlagt 13 timmar sömn i natt. Skönt att äntligen få sova ut även om jag fortfarande är trött. Men med förkylning, feber och huvudvärk så vill man bara sova.
Ska lägga mig och kolla på film nu kram♥
 
 
Tog den här bilden från syrrans fönster alldeles nyss. Ganska mysigt att vara hemma när man vet att hela Stockholm är kallt och vitt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!