En onsdag utan semlor

Var iväg och träna på trampolin idag vid tre men träningen blev bara en timme eftersom vår tränare var sjuk och han orkade inte sitta kvar längre. Så åkte hem och körde lite Zumba. Eller är väl mer salsa och är jäkligt svåra steg man ska kunna men börjar få in dom nu. Vem vet, jag kanske blir salsa proffs snart ;).



Hemgjord semla utan kademumma och med grädde och mandelmassa och extra mycket florsocker MUMS!

Nää men nu sitter jag och suktar efter semlor. Gud vad gott! Är det på tisdag det är semeldagen? Eller fettisdagen kanske den heter. Har inte så stor koll. yes det är det! Man borde äta semlor minst 1 gång i månaden! Brukar bara bli 2 gånger per år, fast annars kanske jag sett ut som en semla. Du är vad du äter! Alltså är jag ett digestivekex eftersom jag nyss tog ett :). Okej ska sluta tråka ut er med långa meningslösa texter och skriva lite på min engelska. Puss o kram


Kommentarer
CJ

Tusen tack för tipset! Var hittar jag den här Canon-tävlingen? Länk?

2012-02-16 11:06:00
URL: http://cjs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!