Slapp fredag

Vem orkar laga mat en fredag? Inte vi iallafall. Så idag blir det hämt pizza från Tomatis! Woho har inte ätit pizza på evigheter, förutom hemmagjord förra veckan, men det räknas inte! Ska bara ringa nu, ingen annan hemma, men hatar att prata med främlingar särkilt på telefon.

Gjorde bort mig totalt en gång när jag var ca 7 och en målare ringde hem till oss och ville prata med mamma. Jag som älskade att prata i telefon frågade vad han hade gjort idag och berättade att jag vart i skolan m.m. Grejen var att jag trodde att det var mammas morfar så började gråta när mamma berättade det för mig. Usch! Har hänt många gånger att jag pratar med någon annan än vad jag tror...





favvoriten är hawaii!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!