SLUT! :(

Fan vad hemsk det känns, jag och Julia har precis sett klart på andra sesongen av vampire diaries och nu är det slut!!!! buhu. Vill ju veta hur det fortsätter! Längtar tills sesong 3 kommer ut så jag kan fortsätta titta. Dagen på cosmonova var väl okej men förstod inte vad filmen hade med no:n vi håller på med just att göra. Såg typ om massa planeter... Sen var det ju strul men tunnelbanan också fick stå 10 min och vänta i tekniska högskolan och sen yttligare 10 min vid Stadion. Men lyckades ta hos hem tillslut ;) slänger in bilder snart puss♥



Kommentarer
sara

Allt bra ? ! följ mig gärna via bloglovin?

2012-02-10 19:46:37
URL: http://sarathyni.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!