31 Januari

Sista dagen som 14 åring! Fantastiskt tänkte jag skriva men har väl inte vart någon super sista dag då man jobbar ihjäl sig i skolan. Vet inte om jag håller på och bli sjuk nu också, ganska typiskt men täppt och huvudet känns tungt. Får hoppas det går över... Annars känner jag mig som en 5 åring som bara längtar efter tårta och alla paket :P. Imorgon blir iaf en sjukt kul dag!!!  Nu ska jag sticka iväg på träning puss♥



Stort grattis Alva på 14års dagen! (till höger) länk! länk på bilden

Kommentarer
Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-31 18:27:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!