halva tiden kvar :S

Får lite ångest tankar nu eftersom vi vart här halva tiden nu . Så om 1 och en halv vecka åker vi hem :( saknar alla men vill såklart stanna! Men nu kommer jag gå och oroa mig att vi inte kommer hinna göra allt tex att bli brun som jag verkligen vill :p skyller lite på pappa där som blir röd och prickig när Jan solar . Hade mer tur än Olivia iaf. Måste hinna öga min nya favorit rätt också minst 4 gånger till ! Masaman curry chicken mums säger jag bara ! Ska äta det ikväll iaf , kommer vara rund som en boll när jag kommer hem :P haha orkar bara bada på dagarna och äter extra mycket god mat Oj oj puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!