Tillbaka till verkligheten

Nu är lovet slut för min del och jag är tillbaka på banan igen och ska försöka uppdatera bloggen flera gånger om dagen. Ikväll ska jag bara äta tacos och äta godis framför tv:n och sen imorgon så kanske jag ska träffa julia :). Men har en del att komma ikapp med, 147 olästa inlägg på bloglovin så får sitta och läsa igen allt jag missat. Sen så har jag ett franska förhör typ det första jag gör på måndag. Känns inte så kul att börja tänka på läxor igen, det bästa med lovet har varit att man sluppit dem!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!