Chaos is a friend of mine!

Hejsan svejsan. Lång skoldag, fick inte jättemycket gjort. Efteråt åkte jag och Julia hem till henne för att käka macka och dricka smoothie innan vi drog vidare till gymmet. Körde 40 min Arctrainer vilket blev 3,5 km :). Sen efteråt körde vi styrka och stretch. Vill inte köra för hårt eftersom vi har beep-test imorgon, första gången jag kör det så hoppas att det inte blir alltför jobbigt!
Nu har jag precis duschat och käkat, så tänkte sätta mig och plugga lite :(. Har två, eventuellt tre steg som ska redovisas imorgon + So uppdrag som ska in på onsdag + No uppdrag och Prov på fredag! :S. Mycket att göra här helt enkelt!
 
    
 
Halvdålig outfitbild
 

Kommentarer
nathalie

HEJ DÄR =)
Har du några bra julklapps tips ?:)
Kram

Svar: hejsan!
Ja du? Har samma problem här!
Det enda jag vet är att min mamma ska få ett våffelgärn :)
Lite för egen vinning också ^^.
Hoppas du kommer på något
Kram
emelie

2012-11-26 21:06:38
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!