grå kontrast

Efter lunchen idag drog jag och Olivia in till farsta för att leta jeans. Har varit väldigt besvärliga kunder idag. Först så fick hon på JC plocka fram alla gråa jeans dem hade men inget par satt skönt/ var i min storlek. Sen så var vi en evighet på Bikbok där jag faktiskt hitta ett par jeans, men sen så var det ju 3 för 2 så då skulle jag och Olivia leta fram varsin tröja. Säkert 1 och en halv timme senare skulle vi iaf betala med presentkort, kontanter och kort...
Sen så köpte vi en förlängningssladd på kjell och co. som var för kort så fick byta den och nu är den ändå för lång.
 
Jaja fick med mig allt jag behövde iaf!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!